Skip to main content

Bengkel Kereta Saudara Muin




KEPADA PEMILIK KERETA,
Jika kereta anda mengalami kerosakan,saya syorkan pergi ke Bengkel ini,bertempat berhadapan Masjid Al-irsyad,USJ 1 Gps 3.04808,101.601903
No hp 0193837152 kerana pemiliknya Saudara Muin amat jujur jika dibandingkan yang lain,pengalaman pertama saya brake kereta saya seakan2 kosong,tak mencengkam,dah pergi periksa pada kawan pomen,katanya brake pump dah bocor budget dalam sekitar RM200 dan bila saya bawa pada saudara Muin ni dia cuma charge saya RM20,dia cuma bersihkan lebihan minyak brake pada host.
Pengalaman kedua kereta saya cuma jalan 3 silender dan minyak petrol makan kuat,hampir 6 bengkel semua kata kena aubohol,bila saya bawa kekedainya dia tak charge apa2,katanya dia cuma tembak angin pada ke 4 lubang pluk,hasilnya kereta saya kembali normal.TQ salimiey noh sbb rekemen ..banyak saya jimat.Alamat full

Jalan usj1/6a,
Usj1
47620 subang

Lepas mydin besar usj belah kiri terus sampai hujung jalan...traffic ke kanan dan terus je...jumap sekolah cina dan roundabout amik kul 12...dlm 100m slps roundabout ada mashid/petronas blah kiri kedai moin/alamat saya bagi kat atas blah kanan...berhadapan masjid...kedai 1 tingkat
Photo: KEPADA PEMILIK KERETA,
Jika kereta anda mengalami kerosakan,saya syorkan pergi ke Bengkel ini,bertempat berhadapan Masjid Al-irsyad,USJ 1 Gps 3.04808,101.601903
 No hp 0193837152 kerana pemiliknya Saudara Muin amat jujur jika dibandingkan yang lain,pengalaman pertama saya brake kereta saya seakan2 kosong,tak mencengkam,dah pergi periksa pada kawan pomen,katanya brake pump dah bocor budget dalam sekitar RM200 dan bila saya bawa pada saudara Muin ni dia cuma charge saya RM20,dia cuma bersihkan lebihan minyak brake pada host.
Pengalaman kedua kereta saya cuma jalan 3 silender dan minyak petrol makan kuat,hampir 6 bengkel semua kata kena aubohol,bila saya bawa kekedainya dia tak charge apa2,katanya dia cuma tembak angin pada ke 4 lubang pluk,hasilnya kereta saya kembali normal.TQ salimiey noh sbb rekemen ..banyak saya jimat.Alamat full

 Jalan usj1/6a,
 Usj1
 47620 subang

 Lepas mydin besar usj belah kiri terus sampai hujung jalan...traffic ke kanan dan terus je...jumap sekolah cina dan roundabout amik kul 12...dlm 100m slps roundabout ada mashid/petronas blah kiri kedai moin/alamat saya bagi kat atas blah kanan...berhadapan masjid...kedai 1 tingkat

kredit to : - Kamarudiin Isah

Comments

Popular posts from this blog

KICK ASS 2 Restricted RED BAND Trailer 2 (18+)

Malaysia Mengalu-alukan dunia

  kredit   oleh :  Zanariah   Abd   Mutalib   (zanariah_mutalib@bh.com.my)   Kemeriahan   Tahun   Melawat  Malaysia (TMM) 2014  begitu   cepat   dirasai   sebaik   saja   melangkah   ke   tahun   baru ,  dengan   pelbagai   sambutan   diadakan  di  seluruh   negara   untuk   meraikannya .   Pelancong   luar  yang  tiba   bermula  1  Januari   lalu   sama   ada   melalui   darat ,  udara   dan  air di  seluruh   negara   bukan   saja   begitu   teruja   dengan   suasana   sambutan  yang  diadakan  di 37  pintu   masuk   ke  Malaysia,  malah   mereka   tidak   sabar   untuk   merasai   sendiri   keunikan   negara   ini  yang kaya  dengan   kepelbagaian   budaya .   Sambutan   khas  yang  dianjurkan  Tourism Malaysia  dengan   kerjasama   kerajaan   negeri   itu   ternyata   membangkitkan   perasaan   teruja   daripada   awak   lagi   untuk   menerokai  Malaysia.  dengan   menyajikan   pelbagai   elemen   menarik   melalui   persembahan   kebudayaan  yang  ditampil